AsyaveAnnesiii senin pskolojin daha önemli cnm ayrıca suni sancıyla bebek dönecek mi fln , hem bebeğe risk hemde çektiğin sancıyla kalacaksın dönmezse, sonra yine sezeryan olacaksın, e boşuna sancı çekeceksin. Sezeryandan hiç korkma bende 14 nisanda ikinciyi olacağım, ilkinde genel anestezi ile olmasına rağmen hiç ağrı fln olmadı öyle çok. Sağlıkla gelsin bebişin ağrısız sızısız bir doğum olsun inşallah 🙏