Son günlerde şikayetlerim çok artmıştı ve bende doğum yaklaştıkça normalden korkmaya başlamıştım. Bugün kontrolüm vardı doktora sezaryen istediğimi söyledim. Baya bi ikna etmeye çalıştı normal doğum için fiziğin uygun zayıfsın 8 gün kalmış bekleyelim istersen alttan bi muayene edeyim akşam suni ile başlatalım dedi ama suniden korkuyorum zaten istemiyorum dedim bende. Psikolojik olarak normal doğumdan uzaklaştım dedim. Doktorum üzüldü çok ama kararı bana bıraktı ve daha fazla beklemeyelim o zaman akşam 9da gel 11-12 gibi yapalım sezaryeni dedi🥹 spinal sezaryen olacağım kendi isteğimle dua edin 🙏🤍