Ggizemdkgg Kesinlikle normal doğum diyorum çünkü sezaryen denilen şey çok büyük bir ameliyattır aslında. Türkiye’de nedense basit görülüyor ama ciddi bir ameliyat. Annenin ya da bebeğin sağlık problemi olmadıkça normal doğumdan yanayım ben doğal olan da budur. Kanada’da yaşıyorum, sezaryen kesinlikle seçim değil burda. Anormal bir durum olmadıkça sezaryen yapılmıyor, doğal olan normal doğum gerçekleşiyor. Çok fazla düşünüp olumsuz enerjiyi çekmemelisiniz bence, yüzyıllardır tüm memeliler doğuruyor ve ilk defa siz doğum yapmayacaksınız böyle düşünün. Hep olumlu düşünün ki doğumunuz da güzel, sorunsuz geçsin. Umarım hayalinizdeki doğumu gerçekleştirirsiniz ve bebişiniz sağlıkla gelir🌱