kocin_bengisu123 aynısıni banada dedi sekerim falanda yok çıkmıyor, şeker yüklemesi yaptırdım 3 kez normal çıkıyor sonuc ama bebek iri diyip duruyorlar. Haftasıda ileride gidiyor aynı sizin dediginiz gibi inşallah bir sıkıntı yoktur. Banada dedi sende iri bir annesin ondan da kaynaklanabilir dedi.