MadameHappy34 selinsmother 😅 Ayy MaşaAllah doktorunuz bir şey demiyor mu? Bu hızlı kilo alımı değil mi?
Gamzerstoglu Beyzag 26 haftalıkken gitmiştim 960 gram demişti bir hafta önden gidiyor sağlıklı diye. 32 haftamda gideceğim bakalım ne diyecek
btllsk Beyzag 31+1 de 2.100 Gr dı Şuan 32+2 deyiz ama 23. Haftayı hiç hatırlamıyorum 🙈 iyi gibi bence 😁
GULMUSTAFA-2011 Yenihamiss96 bizde 14+3 üz cuma günü randevum var cinsiyete de bakarız dedi doktor belli olursa tabi sizin oldumu cinsiyeti