hayalperest2310 Bircandeniz bende toplanma sertleşme ful var iki gündür baskı adet sancısı gibi agrı da dünden beri hafif hafif var ama acayip rahatsızım her yerim agrıyor iğne batıyor gibi
Kubraozkann11 hayalperest2310 bende öyleydim ama biraz önce hastaneden geldim nat de sancı çıkmadı açılmamda olmadığı için eve yolladırlar son zamanlar böyle ağrılar normal dediler
Kubraozkann11 Kiraz53 eve gönderdiler nst de sancı çıkmadı açılmamda olmamış evde beklemem gerekiyormuş
hayalperest2310 Kubraozkann11 benim de gecen salı gitmiştim dayanılmayacak kadar olursa gel diye de bende evde bekliyorum öyle
hayalperest2310 Bircandeniz gözün Aydın canım Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🤲🧿bize de dua et 🥰🌸
Bircandeniz hayalperest2310 vallahi bir anda oldu hepimiz şaşkınız 4 sancım oldu 15 dk doğum sancım oldu inşallah sende hissetmezsin
Kubraozkann11 Kiwi12 evet gittim nstye girdim ama sancım çıkmadı açılmamda olmamış son günler adet ağrısı gibi ağrılar normal olabilir dediler kanama, su gelmesi birde dayanılmayacak ağrın olursa hemen gel dediler