39+4 Kızlar dün gece 12 buçukta adet sancısı gibi bel ağrısı, kaşık ağrısı ve mide bulantısı yaşadım daha sonra sadece bel ağrım olmaya başladı sabah 4 e kadar vajinama baskı ve bel ağrısı oldu tabi birde karın sertleşmem de sürekli devam ediyor şuan vajinal baskı ve karnımda sertlik oluyor doğum belirtisimi sizce hastaneye gitmem gerekiyor mu aklımdan geçirdim ama suni sancı verirler diye korkumdan gidemedim bu ara suyum ve nişanım gelmedi