Busrakaya canım ben dün oldum tetenozu olmak istemiyordum ama allah korusun Doğumda falan sakıncalı olur ol dediler yaptırdım yanlız bence sol koluna yaptır çünkü çok ağrı oluyor 15 gün geçmiyormuş ebe söyledi benim bugün ateşte oldu ama duş alınca geçiyor en azından sağ kolumu kullanırım diye sola vurdurdum geçmiş olsun şimdiden