Kevser234 Benim suyum geldi bugün çatı muayenesi olmuştum sonra lekelenmeler başladı ama açılma yoktu.Eşimle baya gezdik yorulduğumuda his ettim baya, eve varınca iftarı hazırlicaktım biraz uzanim dedim baya sıcak su geldi,durduramıyorsun su gelince zaten.Ebemi aradık şuan hastanedeyim ama sancım falan yok,nstye bağlandım, beklyeceğiz