Eceecim Açılmam olmadığı için doktorum pek suni sancıya sıcak bakmıyor, belki boşa acı çekebilirsin sonra sezeryan olman gerekebilir diyor açılma olmassa.
Benimde kafam çok karışık bugün muayene edicek alttan, pazartesi sezeryan olucaktım ama yinede bana bırakıyor kararı, bende sezeryanı hiç istemiyordum aslında, hâlâ suni denesemmi diye soru işaretleri var kafamda. Çokda zamanım kalmadı kendiliğinden başlamadı, nişan geleli bir hafta olacak nerdeyse ama tık yok.🤷♀️
Benim kuzeniminde gelmedi bebeği baya beklediler sonra suni aldı sekiz saat boyunca, açılma olmayınca sezeryan oldu. Herkesde farklı yüzde elli diyor doktorum.