damlaguneyerii 17+1 olduk 8 sene sonra türlü tedavilerden sonra kendiliğinden oldu her kontrolde elim ayağım titrer her kontrolde ultrasona girerken gözlerim dolar ayaklarım geri gider. Doktoruma geçen kontrolümde cinsiyeti öğrendik (15+2de) herhangi bir sorun yoksa hazırlıkla başlayacağım dedim korkuyorum ben her gelişimde tedirgin oluyorum diye de dile getirdim. Bana bu haftalarda herhangi bir sorun olması çok çok çok çok çokkkkk zor bir ihtimal kendini strese sokmadan tadını çıkarmalısın, hiç bir sorun yok herşey yolunda hazırlıklarına da başlayabilirsin dedi. Bir sorun olsa doktorlar söyler diye düşünüyorum ama doğuma kadar bu korkuları yenebileceğimi sanmıyorum 🌸 rabbim korktuğumuzdan korusun 🤲🏻🥰