damlaguneyerii Kızlar deminde bi başlık açmıştım ama biseyler okudum internette bi gerildim. 16+3 hamileyim haftaya cuma kontrolüm var en son 25 gün önce doktoruma gittim. Ama kalp atışı dursa allah korusun bi belirti olur mu ben de bilen var mı?? Cok endişeliyim nedenss
Pamuk damlaguneyerii Bütün gebeler bu duyguyu yaşıyor.Ama okumamanizi öneririm.Her vücut aynı tepki vermez💮
-Beyzanurr damlaguneyerii bende öyleyim çok tedirginim 20 gün önce gittim kontrole çarşamba gideceğim tekrar hareketini daha hissetmedim zaten korkuyorum sürekli bişeymi oldu diye biyerim dahi ağrısa
bebeklerimveben_ damlaguneyerii genelde belli olmuyor ama siz bu tür şeyleri kafanıza takıp üzülmeyin hatta bebeğinizi de üzmeyin rabbime emanet o can olmaz Allah’ın izni ile bişey 🥰
Momsy410 damlaguneyerii youtubeda dr kagan kocatepe’nin gebelik belirtilerinin kaybolmasi videosunu izle canim. Gebelik boyunca olusan endislerimze cok guzel cevaolar veriyor. Bu sorunu da cevapliyor
Elifaras_ Elinizi karnınıza atınca zaten hissediyorsunuz kalp atışını ben 20.haftamdayım tık tık atıyor karnım bazen yer değiştiriyor atım yeri
nilsmomy Elifaras_ Bebeğin kalp atışını hissedemezsiniz isterseniz 40 haftalık olun siz ya damar atışı, ya bebek hareketi hissediyorsunuz ama kalp atışı değil
damlaguneyerii bebeklerimveben_ İnşallah ya gidene kadar doktora hooop oturup hop kalkıyorum ya merak ediyorum çokk
Elifaras_ Momsy410 Gebelik belirtilerin kaybolması videosunu izlemeyin… İstemsizce bilinçaltınızı o korkuya yönlendirebilirsiniz.. iyi düşünelim iyi olsun … pozitif kalalım sevgili hamişler hiç bişi olmicak:)
Momsy410 damlaguneyerii hepimiz bebegin hareketlerini hissedene kadar ayni senin gibi endislendik canim. Ben de kendime kac gun iskence ettim bebege bisey oldu mu diye. Bebege bisey olsa da kan vs gelmedikce anlasilmiyor. O yuzden belirti aramak yerine onun iyi oldugunu soyleyip pozitif dusun. Bebegin gayet iyi
33begum damlaguneyerii beynimizden geçiyor haklısınız ama bi sıkıntı olsa çoğu zaman belirti veriyor baş dönmesi mide bulantısı yoğun kanama ağrı sızı bişe olur yani
Sahnedekimadam Sebepsiz yere hiçbir bebişin kalbi durmaz , kontrollerinizde anormal herhangi bir şey yoktu , kan değerleriniz normal bebeğin kalbi neden dursun ? 😊 Bir sebep yok öyle düşünelim…
Bfmom damlaguneyerii sizin haftalarinizda bende öyleydim. Doktora gittikten sonrasındaki iki haftayı bi nebze daha rahat geçiriyordum sonrasındaki hafta aklıma gelmeyen kalmıyordu. Acikcasi bu formda yazanlar beni çok etkiliyordu o dönem. Bir ara sildim uygulamayı o yüzden. 22. Haftadan sonra yavaş yavaş hareketlerini hissetmeye başladım ben. Her gün düzenli olmasa da o bir hareket bile bebeğim iyi hissini veriyor. Şimdi çok hareketli. Tamamen rahat olmasanız da yaşadığınız his büyük oranda geçiyor. Size de tavsiyem bebekte etkilenmesin diye form da hassas içerikleri okumaktan kaçının. Guzel şeyler düşünmeye çalışın. Ileriki haftalarda şimdikine göre büyük oranda rahatlicaksiniz.
Momsy410 Elifaras_ canim benim belirtilerim kaybolunca ben cok zor bi kac gun gecirmistim. Yani kac gun agladim bilmiyorum burada da yazan oluyordu sorulunca su belirtilerim oldu diye. Dr kagan cok gercek bi sekilde acikliyo bu belirtiler bebegin iyi ya da kotu oldugunu asla gostermiyor. Izleyince ben akisina birakmaya ve bebegimin hep iyi oldugunu dusunmeye basladim. Cunku bisey olsada anlayamam bebegimi strese bos yere sokuyorum diye.
Bet1 damlaguneyerii çok stresli bir insansanız kendinize fetal doppler alabilirsiniz bebeğin kalp atışını dinlersiniz sık sık olmasa da
btllsk damlaguneyerii Göbeğinin üzerine plastik birşey koy kalbinin attığını görüyorsun canım 🙂 ahhh ahhh ilk zamanlar bende ne çok korkardım hep plastik bir şey koyup yavaş yavaş nefes alıp verirdim🙈 Rabbim sağlığını versin 😍
Momsy410 btllsk bebegin kalbi degil o sensin canim. Bebeginin kalbi disardan duyulmaz olcum cihazlari olmadan
Orkidecicegim Burada çok başlık oluyor kalp atışı durmuş gibi o yüzden oluyor benim üçüncü gebeliğim ikisindede hiç böyle olmamıştı ama nedense buraya üye olduğumdan beri bu korku var bendede. Çünkü her gün mutlaka bu tarz şeyler okuyoruz burda