incii Aselhumaninannesi evet hicbirsey yapmadi guzel bi kahvalti bile yapabildim🌸 benim tansiyonum hep dusuk ondan cok halsiz olup kendime gelemem diye korkuyodum
adatuna Esra0605s kesinlikle hanımefendimin uslubu kaba ancak gerçekten prospektüs ve doktora inanamayıp buradaki eğitim seviyesinin ne yazık ki çok da yüksek olmadığı bir ortamdan teyit istiyor olmanız üzücü :(