Esra0605s yanlış anlamayın ama gittiğiniz doktor kadın dogimcu bunu biliyorsunuz dimi neden zararlı birşey onersin ki yada hamilelerin kullanamayacagi birşey keşke geçmiş postlarida inceleyebilseniz yüzlerce insana bu ilaçlar öneriliyor hatta tek prilamla etki goremeyene ek ilaç veriliyor ki anne yiyebilsin bebek anneden beslenebilsin bunu bende yaşadım tek başına icmeme rağmen işe yaramadı halsizlik hepsini yaşadım yiyemiyordum ek ilaç aldım ve o ilaçlar sayesinde yeme düzenim yerine geldi aksine doktorunuza guvenmiyorsaniz hiç onunda muayenelerini işgal etmeyin hiçbir doktor anne ve bebeğe zararlı birşey onermez