Ecemnurtinel_45 turkuaz_ gece yaptım negatif gibiydi görürle görmez gibi oldum sabh klktgmda baktm daha net gözüküyordu telefonda ışıktan belli olmuyor ama gözle daha iyi görülüyor
Busy Ecemnurtinel_45 o zaman var gibi zaten daha gününüz gelmediği için anca böyle çıkar değeriniz yeni yeni yükseliyordur . Benimde 6 gün kala böyleydi . Hayırlı olsun kan testi verin kesinleşsin ☺️
Mihrimahvuslat Dilsay yanlış hatırlamıyorsam baya önce biri bir postta şey demişti bir hafta içinde mi ne hamilelik oluyor mu onun gibi bişey demişti tabi baya laf yedi ama inadına benim dediğim doğru diyip anlatmaya devam ediyordu😅
Dilsay Ecemnurtinel_45 Umutlandirmak istemem ama benimde ayni boyleydi baya silik cizgiydi.Kan vermistim hemen 36 ile ogrenmistim🥰
Esescimm Ecemnurtinel_45 bende böyle yapmıştım ilk yaptığımda tekti aradan zaman geçince aynı böyle silik oldu ümitlenmiştim ama gebe kalmadım o ay.
Bnukrcm Var gibi sanki benimde çok hafif dikkatli yapınca belli oluyordu böyle bir kaç gün geçtikten sonra tekrarla testi daha belirginleşir hamileysen
Sariilayda16 Ecemnurtinel_45 Benimde daha 3 gün var adetime ama belirtilerden test yaptım böyle çıktı kan için adet günümü bekliyorum 🙄