Umaz merhaba ben 29 ağustos da doğum yaptim 37+1 2.495 doğdu doğum esnasında su yuttu entübe edildi sepsis enfeksiyon 6 gündür düşmüyor hağla entübe dün akçiğreleri kanadı tansiyon sürekli düşüyor yüzde 90 hayatı riski var birde sarılık yükselmiş tahmince ne kadar kalır yavrum 😞😞