Sehersngl canım bende 35+4te erken doğum yaptım malesef. Benim kızım da solunum sıkıntısından dolayı küvezde 10 gün kaldı. 2 gün de anne bebek uyum odasında beraber kaldık şuan 45 günlük oldu yanımda çok şükür. Bu durumu yaşayan biri olarak önerebileceğim en önemli şey stresten uzak dur. Gerekirse eş dostla akrabayla görüşme. Ben görüşmedim mesela akrabalarla çünkü onlar moral vermek için iyi bişey bile deseler üzülüyordum bunslıyodum çok fazla. Onun dışında sık sık sağım yapmayı ihmal etme. Bir de ben hep kendime telkin verdim. Toparlanıcam iyileşicem kızım bana fırsat verdi o geldiğinde çoktan eski halime dönmüş olucam diye. Gerçekten de öyle oldu. Sezeryan ağrılarından kıvranırken kızım gelene kadar kendimi toparladım. Süt olsun diye de tahin pekmez tahin helvası ceviz kuru incir hurma hipp anne çayı ve Solgar brewers yeast vitamin kullandım. Hepsinin faydasını gördüm.
Sınav zor ama Rabbim büyük. Haftası o kadar küçük değil miniğin, 27 haftada doğan yaşıyor seninki de sağ salim kucağına gelecek Allah’ın izniyle. Rabbim şifa versin💕