Mihranurum-123 Sevgigulsen ya istersen yine git için rahat olur sana net bir şey söyler ama ilacı felan yok kimyasal gebeliğin kanama yolu ile gidiyor benim 6-7 gün sürdü
Sevgigulsen ilaydadmrts kanamam ağrım hala yok.. doktora gittim kanaman olursa 3.gun gel dedi olmazsa yine gel salı günü hap vericem kanaman olucak dedi..
Sevgigulsen ilaydadmrts doktor hiç bı ihtimali yok dedi.. kanamam hala yok gebelik testi yaptım bu sabah çizgi görülmeyecek kadar azalmış 😔