Sevgigulsen Böyle olupta yükselme ihtimali olurmu tekrar? Kanama ağrı herhangbir belirtim yok yarın sabah kadın doğuma gidicem
Mihranurum-123 Sevgigulsen kimyasal gebelik canım ama korkma geçen ay bende geçirdim çok üzüldüm çok ağladım şuan hamileyim hiç adet bile olmadım 6+2 yim kimyasal gebelikten sonra gebeliğin daha sağlıklı geçiyor
Sevgigulsen Mihranurum-123 ikinci gebeligim bu hiç aklıma gelmezdi.. nasipte yokmuş.. doktora gittiğinizde doktor dedimj peki yukselme ihtimali yok diye
Mihranurum-123 Sevgigulsen yok canım ya aynı kalır ya düşüşe geçiyor benimki aynı kalmıştı . Benim ilk gebeliğim di ben çok üzüldüm ama Raabim aldığı gibi vermeyi de biliyor Raabim kucağını boş bırakmasın 🙏
Sevgigulsen Mihranurum-123 ben doktora gitsem mi peki bu kadar düşük bı kan değerinde zaten kese falan olmayacağı için.. şuan ne yapacağımı sasrdim..
Mihranurum-123 Sevgigulsen ya istersen yine git için rahat olur sana net bir şey söyler ama ilacı felan yok kimyasal gebeliğin kanama yolu ile gidiyor benim 6-7 gün sürdü