serpil1baby IKRAM_01 çıkmaz doğum kontrol hapınını yeni bıraktıysanız 3 6 ay anca vücut kendine geliyormuş siz 6 ay sonra kan testi verin amh hala düşükse yumurta rezerviniz tüm bebek şart olur. Kaç aydır kullanmıyorsunuz doğum kontrol hapını.
IKRAM_01 serpil1baby daha çok yeni bu ay bıraktım 12 gün oluyor. Kızımda da 1 ay olmuştu bırakalı 2. Ay hamile kalmıştım canım.
serpil1baby IKRAM_01 2 ay sonra falan test verin isterseniz hala düşükse beklemeye gerek yok isterseniz tüp bebekle olur inşallah🙏🏻