rfzsB en kısa zamanda hıkayemle burda olucam 😀 sabah 6 sabah ezanyla geldık öğlen 1 de cok şükür kavuştum kızıma 😍 geldigimde açıklığım cok yoktu ama bebek kanala tamamen ınmıs cok hızlı olur dedı keza 9 dan sonra sunı vermek zorunda kaldılar cunku rahım cok hızlı ılerlemıs