Minnakkkk rfzsB vala bılmıyorum cok degısık bı sancı gelıp gecıyor böyle mı oluyor kı Doğum sancısı 1 dk falan sürüyor sonra gecıyor hıcbısey yok gibi
rfzsB Minnakkkk ayyy hayırlısıyla doğumun olur inşaellah sağlıcakla kucağına alırsın,bende gece uyandığımda bir sıkışma bel ağrısıyla uyanıyorum hergun bu saatlerde ama bişe yok 😔doğum haberini beklicez galiba senin
Minnakkkk rfzsB onu takıp etmeye çalışıyorum canım ama sanırım düzenlı 🙈 hayırlısıyla rabbım kucağımıza almayı nasıp Etsın ıns
Minnakkkk rfzsB tamam canım Yok gelmedı o yüzden emın olamıyorum ya Doğum sancısı mı degıl mı dıye 🤷🏼♀️ Ne nişan ne su sadece bıkac gündür cok yoğun akıntım var ama akıntı benım basından Berı olduğu ıcın pek bı ayırt edıcılgı yok
rfzsB Minnakkkk bazen akıntı şekilde de sızıntı oluyormus,sen sancılarıni kontrol et, bugün kuzenimle konuştum o da sancısını çekmiş sonra suyu gelmiş dikkat et lütfen herşeyini hazırla, kontrole git belki açılman falan da olur
Minnakkkk rfzsB yok canım sankı Bıraz daha sıklaştı sıddetı artıyor gıbı Bıraz daha sabredeyım dıyorum ama bakalım ne olacak 🙏 dua edin nolur
rfzsB Minnakkkk Rabbim kolay gecirsin, inşaellah bugün kucağına alıp evine gelirsin bizde hikayeni okuruz burda😍
EmelSoydemir Bizde 41 hafta olduk ama tık yok sabah 9 da suni sancıyla dogurcaz allah herkese yardım etsın
Aysmsek Minnakkkk çok şükür canım Allah'ım bir avazda kurtarsın inşallah bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤗☺️☺️
Mevsen Minnakkkk ya eskiden sancısı gelen pat doğururmuş neden bu kadar gecikiyo suanki doğumlar acaba cok merak ediyorum 42. haftada bile sancısı gelmeyeni okudum burda cok ilginç budamı acaba devirle alakalı
Aysmsek Minnakkkk canım bize dua et 2 haftadır gelişim durdu ve bebek beslenmiyor pazartesi çatı muanesi yapıp salı yatisimi yapacak suni sancıyla başlayacak önce dua edin Kendi sancim gelsin 😣😣😣😥😥 lütfen