Pamukipliki 37+0 da yapmıştım 3230 doğmuştu oğlum küvezde hiç kalmadı bir sıkıntı yaşamadık çok şükür hatta iyi bile oldu karnımda olacağına yanımda kokusuyla olmak çok güzeldi 🥰🥰🥰