BerfinYildiz 37+3Arada Sancim Oluyor Haftaya Çarşamba Doktor Konturolum Var Dogurmazsam Gidicem Doktorum Her An Gelebilir Dediği İçin Bekliyoruz
mirzam04 Bende dün yaptım 37+1 küvezde bebeğim dua edin bana hanımlar Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
mirzam04 Esraliiii ciğerleri tam anlamıyla gelişmemiş kendi başına nefes almakta zorlanıyor makinaya bağlandı
Sdnrr06 Ben şuan 36 haftayim hastanede yatiyorum doktorum haftaya 37 oluyoruz doğum yapar gidersin dedi
Mihribancglr Sdnrr06 ilk kızım 37 hafta doğdu hiç bir sorun olmadı gece doğum yaptım öğleden sonra evimize gittik 🥰