melegimibeklerken bence gayet yetebilirsin canım hiç öyle şeyler düşünme Rabbim sana ne güzel bir hediye göndermiş bebiş doğana kadar prensesin 1 yaşını geçmiş olucak eşin var hem 2-3 yıl belki tatlı bi zorluk çekersin ama 2 yıl sonra iki çocuk annesi olucaksın süper birşey bence hem onlarda arkadaş gibi büyüyücek kendi aralarında sürekli oyun oynıycaklar sen ben yetemem diye düşünme. Arkadaşımın 1 kızı vardı 1.5 yaşında falanken hamile kaldı ikizleri oldu 3 bebesiyle herşeyi yapıyor çok şükür eşte çok önemli tabi eşide çok iyi şeytan vesvese veriyor sana olmadığı günleri düşün ve şükret kimbilir kimlerin hayalidir şimdi o bebek Allahım herkese nasip etsin 🙏🏻