Neslihanelif hunilimom girdiğim sayfa da kayıt bulunamadı diyor başka yerde bulamadım hastane için denedim yine kabul etmedi bilemiyorum
Neslihanelif hunilimom umudu kestim zaten kazıkların ağrıyor iyice 14 gün asıl kuralmuş nette baktım sonra asıl bakılması gerekirmiş bundan once adet görme ihtimalim8z varmış öyle de olunca bakmıyorum Rabbım şu mübarek günlerin hürmetine hayırlı sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin isteyen herkese
Destinam06 Neslihanelif ya onu bende çok yaşadım 1 gün geçse hastaneye koşuyordum 4 gün geçtiğinde bile 5 felandı değerim düşün hamile kaldığımda 3 gün geçtiğinde 240 olmuştu değerim
Neslihanelif Destinam06 evet bu benim ikinci bebeğim olacak Allah nasip ederse ilkinde de aynıydım heray idrar çıkmazdı kesmedi gider Kan verirdim 🤣 en son hamile kalmışım bu sefer bakmayacağım dedim baya geçti dugun vardi bide haftasonu tatili girdi derken 7 haftalik olmuş öğrendiğimde insanoğlu illa sabırsıziz işte 🥰
Destinam06 Neslihanelif ben cumadan beri doktor randevusu bekliyorum hafta sonu bitmedi bi bugün gittim randevuma kan tahlili yaptı sadece yarın çıkar dediler bide yarını bekle işin yolsa 😅😅
Neslihanelif Destinam06 enabizdan kontrol et canım sabah 9 g8bi benim aciklanmisti kan verdhimin ertesi gunu🤗
1prensesannesi__ Benimde adet gecikmemin 2 ya da 3. Gunuydu <2.39 cikti persembeydi o gun ve cumartesi sabah adet oldum 5 gun gecikmisti resmen uzerine cok dusmemeye calisin o zaman daha guzel sonuclar cikiyo