6 gün gecikmem de 2,39 çıkmıştı tahminime göre küçük olduğu için görülmemiştir diye sağlık ocağında tekrarladım pazartesi çıkacakmış dayanamadım erken gebelik testi yaptım çıkmadı belirtilerim de hep andırıyor bilemedim bi önceki gecikmemde 10 günlükken r aynı değer çıkmıştı daha erken bigunde böyle çıkınca heveslendim yanılma payı olur mu acaba