Annisshh Bekleyenler bebişin kilosu az bir hafta geriden geliyor 33+2 de gittim kontrole 32+2 olarak görülüyor ultrasonda
Bekleyenler Annisshh bizim kilo muzla ilgili değil demek ki. Benim de haftasına göre geri. Ben 38.haftadayım 7 kilo aldım.
Annisshh deletedmom734 annem dalga geçiyor yerimden kalkarken biraz zorlanıyorum ters dönen kaplumbağa gibisin diyor ☺️
Annisshh Bekleyenler ben hergün iki muz yiyorum. Kaşar tüketiyorum ama bu kadar kilo aldırabilmişim bebişime genetik herhalde bende zayıf doğmuşum
Htc123 Aysin_Tugrul bende o haftalar da aynı kilodaydım canım 33. Haftada 14 kilo aldım bu haftadan sonra hızla kilo almaya başladım
Kekmez Annisshh o kadar üzülmeyin yahu ben 38. Haftada doğum yaptım 80 küsür kiloyla doğuma girdim 69 kiloyla doğumdan çıktım şimdi 65 kiloyum kendinizi sıkmayın kilolar veriliyor
Glcnhsyn bukna bende yediğim halde 18 haftadayim 3 kilo aldım zayıf bisede değilim. Hani galiba senin bebek tombiş olacak
Sezenay Glcnhsyn ben de 16 hastalığım 3kilo aldim. Çok korkuyorum aşırı kilo almaktan. Boy da yok🙈😂 55le hamile kaldın 58im şu an
Seymamurduk Glcnhsyn 😂😂 ilk hamileliğimde de 10 kilo ile Doğuma gitmiştim. Ama bunda karnım daha ufak ve hala eski pantolonlarıma sığıyorum 🙈
CansuOztomurcuk Glcnhsyn Ben de vermeyi istemiyorum. İnşallah vermem 🙈😂 O yüzden çok kilo aldım diye üzülmüyorum, seviniyorum. 🤗
Melomeltem Annisshh 72 ile gebe kaldım Şimdi 80nim 29+3 günlüğüz bakalım son 10 haftam kaldı kaç kilo daha alırım