arirangg Herkese merhaba, kızlar 32. Haftam mayısın sonuna denk geliyor. Eşim diyor ki 32’de izne ayrılma. 37’ye kadar çalış o zaman da çalıştığın zamanı doğumdan sonraya aktar. Ama benim doğumum temmuzun son haftası yani zaten okul yok. Tatil olan bir dönemde doğacak bebeğim. Buna rağmen o çalıştığım dönemi eylül ayında okul başladığında oraya aktarabiliyor muyum? Şimdiden teşekkür ederim hepinize 🥰
Serklajligebelik arirangg Google a meb yönetmelik yazın daha net bilgi edinirsiniz orada da yazıyor ama yaz tatiline denk gelen izinler aktarılamaz .
Piaaa arirangg aktaramazsınız maalesef ek ders çok yoksa önceden ayrılın bence yaz tatiline denk geliyor
arirangg Piaaa Peki okul başladığında hala iznim devam ediyor olacak. Yine de mi aktaramam. Yani izin tatilde bitmiyor okul başladığında da devam ediyor eylülde
Esraasamet Merhabalar ben de öğretmenim geçen yıl 23 Haziran ’da doğum yaptım .Ben de eşiniz gibi düşündüm geç ayrılıp iznimi doğun sonrasına aktarırım diye ama maalesef yönetmelik gereği aktaramıyoruz.
Esraasamet Bence erken ayrılıp dinleniniz, ben öğrencilerimi düşündüm vicdanen çocuklara karşı sorumluluk hissedip geç ayrıldım pişman olmuştum ,bebeğinizi düşünüp haftanız da ayrılın derim .32.haftadan sonra zaten çok ağırlaşıyorsunuz
OZKUP453 arirangg merhaba benim de 32 haftam mayıs sonuydu sizin gibi. Doğumum temmuz sonunda gerçekleşti. 32 de çalışabilir raporu alıp devam ettim covid döneminde. Ve mayıs sonundan haziran sonuna kadar olan 4 haftamı eklediler analık iznine.
OZKUP453 OZKUP453 çoğu arkadaş kendi doğum tarihine göre yorumluyor haklılar yaza denk gelenler aktarılmiyor yönetmeliğe göre. Ama haziran basindan sonuna kadar olan 4 haftayı sonradan ekliyorlar . İzniniz eylülde bitecek ve 4 hafta daha uzayacak sonrasında
OZKUP453 arirangg evet idarecilik de yaptım daha önce. Üç dört Yıla kadar yazlar bile ekleniyordu hatta temmuz ağustos arası, ama yeni yönetmelikte sadece temmuz ağustos dışındaki süreler eklenebilir.
Dudumundo arirangg tatile denk gelen kısmı aktaramıyorsunuz kesin bilgi, ama hesaplamanızı yapın atıyorum 32 de değil 36 da ayrılın, kalan 1 ayı daha aktarırsınız eylüle.