Sanathanim 1 tane oğlum var 5 yaşında doğduğundan beri bana çok düşkün. Bana olan sevgisi, şefkati, ilgisi bambaşka. Bir oğulun anne ile olan bağının kuvveti annenin de ilgi alakasından geçer. Anne babasının yüzüne bakmayan, çektiren kız evlatlar yok mu? Şimdi yine hamileyim gönül kız istese de bir yanım oğlum olsa da çok sevinir. Kucağınıza aldığınızda bu hallerinizi hatırlayıp güleceksiniz halinize. Evladın cinsiyeti yok. Sevgisi bambaşka. Terleyen ensesindeki saçın kokusu sevilir mi? İnsan koklamaya doyamıyor.