Bu nasıl bir yorumdur çevrenizde 5-10 kişiden erkek çocuk yaramazlığı görüp yargılıyorsunuz. Mesele evlat yetiştirmekte, elbette yaşının verdiği kuşağının gerektirdiği yaramazlıkları olacak sence kız çocukları da böyle değil mi? Miss gibi bi ahlakla, aile iletişimiyle, doğru değer yargılarıyla , vizyonlu dünya görüşüyle yetiştirdin mi o evlada doyamazsın. Başarılarıyla insanlığıyla merhametiyle gurur duyarsın yaşlılığında. Sonra evlenir birde kız evladın olmuş olur. Siz yatın kalkında bu düşüncenizden dolayı imtihan olmayın✋🏻