Sanathanim bana da 16 da kız demişti doktorum hatta kesin mi diye sordum bi daha baktı ve evet dedi. Ben 5 hafta kızım diye dolandım ona göre düşündüm ileriyi, nasıl yetiştiririme kadar falan. 21 de detaylıya girdim ve erkek olduğunu öğrendik. Galiba hayatımın büyük şoklarından biriydi 1 hafta erkek mi diye kendi kendime dolandım 😄 sizin gibi nedense bi önyargım oluştu kaç kişiyle konuştum ama gördüğüm ve duyduğum hep şu kızın da erkeğin de hayırlı ve hayırsızı var. Ben pcos olan biriyim ve bebeğim olmazsa diye hiç-bir korkum yoktu. Sadece Allah’ım hayırlı olucaksa bana bi evlat nasip et derdim, yaşadığım da bi olaydan sonra daha çok hatta. Hayırlı olmayacaksa olmasın bile dedim(olay ailevi). Ve çok zor hamile kalmadım pcos olmama rağmen. Düşündüm dedim ki niyetini bozma hayırlı olucak olanı ben daha iyi bilemem. Ciddi anlamda kızın da var zorluğu ama uysal erkekler de var. Rabbim evlatlarımızı huyu, ahlakı, yüzü güzel eylesin..