yagizegemom bende 38+4üm ama gelecek gibi değil. Göbeğim düşmedi, kanala girmedi, sancı hissetmiyorum, nstde de çıkmıyor zaten🤷🏼♀️ açıklık var mı bilmiyorum doktorum bakmıyor doğum anında sancıyla bakan doktorlardan. Yarın kontrolüm var sanırım sezaryen isteyeceğim içerde durdukça kilo alıyor normal doğum inancımı kaybediyorum doktor da 3ü geçmesin demişti ama geçen hafta 3tü bu hafta kesin 3,200 3,300 olmuştur🫠