yagizegemom 38+5 olduk ne gelen var ne giden hala bir tık yok bi an doğuramıycam zannediyorum 😅 sizde durumlar ne açılmanız olsun diye neler yapıyorsunuz güzel annişler 🫶🏻
Humeyraeslem1 yagizegemom şimdi bisey söyleyliycem ama morel bozmak için değil bende o kadar uzamasindan korkuyorum doğumun bir tanıdığım tam 44 hafta bekledi kız bebekti artık 44 te doktor sezeryanla aldı çocuğu ki o okadar yürüyüş yaptıki olmayınca olmadı yani 😂😂
prettywomann yagizegemom seninle aynı günüz canım bende de hiç belirti yok yerinden gayet memnun 40ı geçicez gibi duruyor 😀
yagizegemom Birde hiç sancısı açılması olmayıp birden sancısı suyu gelip doğuran var mı ya inşallah öyle bişey olur diyorum çünkü hala sancım felan da yok 🫠
seyda53 yagizegemom açılmam vardı ama sancım yoktu tam koltuğa oturacaktım ki su geldi öyle doğuma gittim😄
yagizegemom defneemom ayy niye öyle diyorsun 🥹😅 herşey yolunda mı iyi mi senin zilli kızçen sen nasılsın bebişim🫶🏻
yagizegemom Humeyraeslem1 ay tabi o geleceği vakti zamanı bilir ama artık o kadar ağırlaştım ki oturduğum yerden bile kalkamıyorum 😬
hayalperest2310 yagizegemom bugün hafif sancılar var gibi ama kızım benle dalga geciyor😂😂 az önce babası diyor biz onu görmedik ki daha karımı daha çok seviyorum diye bemde evet bende görmedim ki bende seni seviyorum bize gelmeye niyeti bile yok niye sevelim degil mi diye iyice saçmaladık yani 😂😂😂😂
Humeyraeslem1 yagizegemom öyledir tabi ben 36 haftaligim az önce yataktan kalkamadım sizinki daha ağır ve daha zordur ama bebegin anne karnında geçirdiği her gün onun için daha faydalı iyi tarafından bakmak lazım😊
yagizegemom prettywomann en son randevu da doktor bana dedi zaten 40 ı görürsün sen diye de bu gidişle gerçekten öyle olacak😅
yagizegemom Humeyraeslem1 kilosu da iyiydi tosbik yani daha fazla alıp doğuramam diye korkuyorum önceliğim normal doğum tabiki artık bakalım hayırlısı🥲
prettywomann yagizegemom bana da aynısını söyledi gelecek gibi değil mi dedim 40 haftayı bulur dedi ama yine de sancın falan olursa gel dedi de 3 güne bir çağırıyor bir de devlet hastanesi randevu bulmakta zorlanıyorum biraz artık git gel yoruldum doğsun istiyorum