Beyza038 Merhaba hanımlar 38+6 olduk bugün muayenem vardı normalde hep 20 ve aşağısı çıkardı ama bugün 40- 45-50 bir ara 68 oldu sancim,doktor ne var,ne de yok demedi. bu sayılar ne anlama geliyor bilen varmı aceba?
mltmylm96 Beyza038 hafif yukselmeye baslamis demek oluyo benim hep 20 ye lafar cikardi dun 50 oldu simdide ntsye bagliyim yarina dogum var 20ye ckio en fazla sizin de son zamanlar oldugu icin artik normal yukselmesi
hayalperest2310 Beyza038 görsel var mı canım benim de 75 leri gören iki tepecik bile vardı yok dedi 😂😂😂
2pasaannesi Beyza038 ya ben de az önce çekildim sekretere verdim sorun yok demiş doktor ama ilk defa böyle oldu nstm. Haftaya cuma doğumum var Allah nasip ederse ama iki üç gündür hareketlerini kasılma şeklinde hissediyorum.
Busra40 Beyza038 NST ye kaç haftalık olduğunuzda girmeye başlamıştıniz. Benim 32. Haftadan itibaren her hafta NST istedi doktor normal mi diye kafama takıldı 😊
mltmylm96 hayalperest2310 sık ve düzenli araliklarla artış yoksa evet sancı var diye degerlendirmiyolar sanırım arada bir defa filan cikinca yukselme sancin varmi diolar var dersen alttan muayene ediolar açılma gbi bse varmi diye bana gecen gun oyle yaptilar
Beyza038 hayalperest2310 fotoğrafını çekmeyi unuttum ama genel olarak 40 la 50 arası çıktı hep bu aralıkta en fazla da 68 yazdı ekranda
hayalperest2310 mltmylm96 aynn canım öyle Rabbim inşallah biran önce kendi sancılarımızla doğumu nasip eder 39+3 oldum bende bekliyorum
Beyza038 2pasaannesi bende kasılma şeklinde hissediyorum son 1 haftamız kaldı en fazla 41 e kadar bekleriz dedi doktor.
Beyza038 2pasaannesi sizinki 20 den başlamış benimki 40 dan başlıyordu bilemedim ki şehir hast. Takipliyim doktor ağrın olursa gel dedi sadece sancı var fln da demedi
2pasaannesi hayalperest2310 ay şimdi gördüm yorumunuzu, kusura bakmayın. Doktorun sekreterine verdim, o da gösterdiğini doktorun bi sıkıntı görmediğini söyledi. Haftaya bugün sezaryen olacağım inşaAllah
Cansuatesss Beyza038  benim sancılarda bu şekilde 36 haftalıkken ve suan 37+3 üm hala ara ara ağrılarım oluyor sezeryan ıcın perşembeye gün verdiler ıns erkenden suyum gelmez
2pasaannesi Beyza038 hiç anlamıyorum bu nst kağıtlarından ya sadece geçen hafta hiç böyle değildi onu biliyorum
Fadimegll321 Beyza038 bizim de daha erken 36+4 ama nst çeken kadın sancın var yatış yapabilir doktor dedi 55 60 arası dün gece de sümüksü koyu akıntı gelmişti :((
Rumiars Fadimegll321 erken değil korkma 3 4 gün daha beklese 37 oluyorsun sağlıkla gelsin insaAllah🥰🤲
Fadimegll321 Beyza038 evet doktor sancı var niye böyle diye bana soruyor açıklığa bakıldı çok şükür yokmuş yatışa alacaklardı açıklık olsaydı