Gebeysek1
Aynen öyle hiç unutmuyorum, hastane personeliyim ilk düşüğümden sonra çalısmaya devam ettim, 2. Hamılelıgım in 7. Haftasında inanılmaz kanamam ve sancım oldu hemen asagı ındım ınerken doktorun asıstanına haber verdım böyle oldu gelıyorum diye.
İçeride hastası vardı kapıda bekledım biraz,
Sıradakı hastasını almak istedi benım orda bekledıgımı gordugu halde , salya sümük korkudan ayaklarım tutmuyor benı alsın içeri diye beklerken
Sıradakı kadıncagız fark ettı de sırasını verdı bana
Vicdan 0 allah boylelerine dusurmesin kımseyi