Azcık içimi dökmem lazım 🙋🏼♀️
Yahu özel hastanede takipliyim , üstüne personelim
Serklajlıyım yani ekstra hassas oldugum dogru
Fakat doktorun tavrı benı delirtecek ben mi abartıyorum bilmiyorum.
Magnezyum istiyorum , isteyince yazıyor
Yatmaktan kemiklerim ağrıdı diyorum ( kalsiyum iyi geliyor mus diyorum öyle yazıyor)
Son 3 aya girdik (TÜP MİDELİ OLDUGUMU BİLİYOR)
Omega3 istiyorum öyle öneriyor
Birsey oldugunda asistanını arıyorum geri dönmek yok, 2. Gun ben tekrar arıyorum doktor ne diyo diye.
⭕️DÜN FARK ETTİM Kİ D VİTAMİNİ VERMEMİŞ
(24. Haftadayım)
KAN İLACIM VAR üzerinde demir yazıyor bende D vitamını alıyorum sanıyorum.
Dün aradım verdiğiniz NEWCAL D3 hiç içemedim biliyorsunuz d vit. Ne kullanıcam diye yine dönen yok
Neyse bugün asistanına ulastım OSTEOCARE önerdi doktor diyor, e magnorm zaten kullanıyorum bundada var diğerini mi bırakıcam diyorum bilmiyorum dıyo + nasıl kullanıcam günde kaç tane sabah mı aksam mı diyorum ECZACI yardımcı olur diyor😵💫😵💫😵💫
VALLA UZUN OLDU KUSURA BAKMAYIN
HASTANENİN EN YOGUN DOKTORU AMA İŞ AHLAKI VAR MI TARTIŞILIR.
Geçiştirmeler sordukca zooorla cevap vermeler
Resmen ne yapayım ne kullanayım diye yalvarıyorum
Allah bildigi gibi yapsın.