G_Ulzeki zorunlu değil ama neden riske atiyorsunuz ki Allah korusun hemen doğumdan sonra belki müdahale gerektirecek bir işlem olabilir veya sonrası için önlem almanız gerekir veya şeker yüklemesi gebelik şekeri çok tehlikeli riske atmaya değmez kromozom için konusmuyorum ama kimse o cana kıyamaz zaten ama müdahale edilebilecek önlem alınacak durumlar olursa neden önceden tedbir almayalım gerisi Allah’a kalmış zaten hepsi ona emanet