Zeynepozcan Günaydın hanımlar bugün görüş günümüz ve üçlü taramamız var, normalde 10-11den önce uyanmayan ben 2 saat önce uyandım 😄 15+2 olduk her görüş günü sabahın köründe uyanıyorum sabırsızlanıyorum var mı bugün görüş günü olan hamişler
MMelissaaa- Zeynepozcan 36+1 Doğuma yaklaştıkça insan daha da heyecan yapıyor😍 benim bir saat kaldı görüşe 🥹
Rmysarft Zeynepozcan biiiizzz 10 da çıkıcaz bizde evden hep bu günü iple çekiyorum sabahın köründe kalkıyorum bende 😂😂😍
ezgitrmn96 Hjilhn duyuldumu kalp atısı benimde 6+2de kontrolüm var çok istiyorum kalp pıt pıtını duymayı
Hira22mehdi Zeynepozcan evet çok merak ediyorum 17 haftalık olduk bugün cinsiyet öğrenicem inşallah hayırlısıyla çok heyecanlıyım 🥰
Emineedrk Zeynepozcan bennn bennn beennnn 🤩 bizde 36+6 yız doğum için günümüz kesinleşicek bebişimde heyecanlı sanırım sabahtan beri kıpır kıpır 🙈🥰🥰
Zynppp_0999 Bizim de bugün 20+2 olduk. Detaylıya ne zaman giricez oda belli olcak daha Çok heyacan stres bir arada bugün 😌 hepimiz güzel sonuçlar alırız inşallah ..
Glsh97 Zeynepozcan bizim de yarın görüş günümüz hem cinsiyet öğrenecegiz hem ikili taramamiz var şimdiden çok heyecanliyim 😂
Canimucizem Glsh97 benimde yarın nasipse 12 haftalık oluyoruz yarın kesin gece uyuyamam bı önceki kontrolde bir şey demedi tarama için yarın direk yapar mı acaba doktor 2 haftada bir gidiyorum ben
ipekmom_ Zeynepozcan bizdee bugün hem görmeye hemde doğum tarihimizi almaya gidicezz 🥰 35oldukk en son 14nisan demişti doktorumuz ama bugün kesinleşicek bakalım heyecanla bekliyoruzzz 🥹
Canimucizem G_Ulzeki zorunlu değil ama neden riske atiyorsunuz ki Allah korusun hemen doğumdan sonra belki müdahale gerektirecek bir işlem olabilir veya sonrası için önlem almanız gerekir veya şeker yüklemesi gebelik şekeri çok tehlikeli riske atmaya değmez kromozom için konusmuyorum ama kimse o cana kıyamaz zaten ama müdahale edilebilecek önlem alınacak durumlar olursa neden önceden tedbir almayalım gerisi Allah’a kalmış zaten hepsi ona emanet