4.ayda başladım biooil, lierac, dalin bebe yağı, badem ve shea yağı, arada sırada hindistan cevizi ve kantaron yağı kullandım. Bunları göğüslerime de sürdüm. 34.haftaya kadar tek bir çatlak yoktu. 38.haftadayız bir el büyüklüğünde çatlağım var göbek deliğimin çevrelerini kaplar şekilde. Hiçbir işe yaramamış yani. Bence genetik tamamen. Ama göğüslerime faydası oldu bence. Çatlak kuruluk ağrı vs yok şükür