Zele_1207 ben yirmiden sonra kullanmaya başladım , mustelanın çatlak kremi ve çatlak yağını kullandım . 34 teyim şimdi hiç çatlağım yok, bakalım daha önümüzde zaman var ne olur bilemem . İnşallah olmaz . Olsada yapacak bişey yok , sağlıklı olsun kuzular , artık herşeyin bi çözümü var. 😊🫶