Emirayy Caglali inşallah vardır canim, bende yaptım bi kaç gün önce adetim 5 gün geçmişti bildiğin ikinci çizgi net belliydi o yuzden diyorum
Caglali Emirayy inşallah 2 gün önce kanda çıkmadı 2 gün beta artma söz konusu olduğu için erken gebelik testi yaptım. Adet günümü bekleyeceğim
KLORAKHANIM Caglali 8nsqllah vardir canim 1 gunde degisiyor hormonlar yarin sabah ilk idrarinda bir daha yap ostersen, kisacasi cisini cok tutmus ol :)
KLORAKHANIM Caglali heveslendirmeyeyim ama adetini bekle bide bakalim 🙏 normalde once kana düsüyor sanirim , acaba test mi bozuktu
Emirayy Caglali canım ben görmemiştim zaten çizgiyi, hakkında hayırlısı olsun inşallah Rabbim en kısa zamanda nasip eder..