Caglali Adetime 5 gün var Ara ara kasıklarıma batma var ama beni rahatsız etmiyor. 2 gün önce kan verdim 1.20 çıktı CİZGİ GÖRÜYOR MUSUNUZ?
Mihrimahvuslat Caglali en son resimdeki çizgi mi yoksa benim gözümde mi sorun bilmiyorum ama olsaydı kanda çıkar mıydı bilemiyorum ama inşallah hamilesindir hayırlı haberler alırsın 🥰
Zey1411 Caglali tam emin olmamakla birlikte hayalet bir ciZgi var gibi ama bende ilk adetime 3 4 gün varken çıkmamıştı adet günümde yaptığımda silik ciZgiyi görmüştüm istersen adet gününde tekrarla
KLORAKHANIM Caglali peki idrar ne zamN? Benimde kanda cikmadi once idrarda cikti Kan reglden 7 5 gun once yapildi Idrar regl günü, ayni boyle silik cizgiydi..
Mihrimahvuslat Caglali hayırlısı olsun hakkında çok umutlandırmakta istemiyorum var gibi aşırı silik çizgi ama adet gününü bekle her ihtimale karşı 🥰
Caglali Zey1411 sizinle aynı fikirdeyim , 5 gün daha sebretmem gerek ama kasıklarımda batmalar var sizinde olmuş muydu?
Zey1411 Caglali batma degil ama benim göğüslerim dolgunlasmıstı baya adet günüme bir hafta kala falan farkedıliyordu
Yagmursnr @Caglali testi hemen yaptıktan sonra mı çıktı çizgi bir süre sonra mı 😊 bazen kuruma cizgisu de olabiliyo ama inşallah gebelik vardır 🙏🙏
Caglali Zey1411 benim karnım çok şişlik var ve kasıklarda batma bazen hafif bir baş dönme olacakmış gibi geliyor bana
Caglali KLORAKHANIM testi şuan yaptım. Kan testim 2 gün önceydi adetten 7 gün önce Gebelik var mı bilmiyorum 😇
Emirayy Caglali bana yok gibi geldi ama inşallah vardır, Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 😘
KLORAKHANIM Caglali 8nsqllah vardir canim 1 gunde degisiyor hormonlar yarin sabah ilk idrarinda bir daha yap ostersen, kisacasi cisini cok tutmus ol :)
Emirayy Caglali inşallah vardır canim, bende yaptım bi kaç gün önce adetim 5 gün geçmişti bildiğin ikinci çizgi net belliydi o yuzden diyorum