Ozlmcgrci bebegim her seyin senin elinde oldgnu unutma. Bebegin dogdugunda nasıl odasında icilmesine izin vermeyecekse iraden, suan karnındayken de icmene izin vermemeli 🥰 gerekirse korkut kendini ben de iciyodum hamilelikten öncesinde günde 1 paket. Hamile oldgmu ögrendim 1-2 tane ictim ama cok zorlandım azaltmakta tabi. Sonra kendimi korkuttum careyi böyle buldum. Simdi 7. Ayıma girmek üzereyim hiç içmiyorum. Ki ben uyanınca ilk sigara içerdim düşün yani :) burda sigara ictim bişey olmadıcılara bakma. Herkesin bünyesi vucudu farklı farklı. Kendine güç edinme yani. Öncelik sen ve bebeğin. Sen istersen her şey olur 💕💕