Ozlmcgrci linç yiyeceğim sanırım ama yine de yazıyım öncelikle kullanmanı istemem bırakabilsen keşke 😣 ben 1,5-2 aylıkken öğrendim hamile olduğumu reglim her daim düzensiz olduğu için şüphelenmemiştim ve o süreçte diyetteydim yani sabah aç karna sadece sade Türk kahvesi sigaranın haddi hesabı yok sonra hamile olduğumu öğrendim ve azalttım ilk başta günde 5 taneye düşürdüm inan sigara saatini bekliyordum dört gözle baya zorlandım ilk başta. Bir de mide bulantısı falan olmadığı için bende baya zorlu süreç oldu. 5 tane olarak baya bi gittim bazı günler 3e düştü bazen 1 tane oldu ama mutlaka içiyordum bıraksalar paketi yiyecektim öyle bir aranma oluyordu. Doğum yaptığım 2 ay oldu çok da korkuyordum bir sıkıntı olur mu diye ama çok şükür olmadı herşey yolunda gibi görünüyor güçlü bir iradeniz varsa riske atmayın içmeyin.