Mimoxacice eşime yaklaşık 2 yıl önce teşhis konuldu. 5 6 doktora gidip hepsine ayrı ayrı test verdik ve ne yazık ki sonuç değişmedi. Araştırırken benim de önüme Peru, Ertan cevizci ve Bülent Erol çıkmıştı. Ertan cevizci fiyat olarak kürlerinde bile çok uçuk fiyatlar vermişti. Sonra ben de Peru’yu çok okudum ve ona gitmeyi düşündük ancak benim eşim çay bile içebilen bi insan değilken şu otu bunla kaynat bu otu bunla karıştır diyerek 3 ay ilaç kullanabilecek biri değil ne yazık ki. Bülent bey de ilk başta vitamin takviyesi verdi ve 6 aya yakın onu kullanırken bile zorlandı. En sonunda ilaçlarla da fayda göremeyince teseye alındı. Çok şükür sonuç güzel oldu, ancak dediğim gibi olumsuzsa direkt söylüyor paranı pulunu bana verme senin çözümün bende değil diyor. Eşimin kuzeni de gitti mesela, onun genetik testlerinde sıkıntı çıktı, ona söyledi tedavine devam edersem bana boşuna ödeme yapacaksın, senin hakkına giremem diye açık açık söyledi. Allah şifanızı versin, en kısa zamanda hayırlı haberler alırsınız inşallah 🌸