Merhaba, bebek düşünüyoruz 10 aydır olmayınca tahlil yaptıralım dedik , eşim de hiç canlı sperm bulunmadı azosperm olduğu ortaya çıktı.
Doktor Tüp bebek ile olacağını söylediler. Bugün ikimizde genetik testi yaptırdık sonuçları bekliyoruz. Bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl süreç geçirdiniz? Tüp bebek için önerebileceğiniz bir yer var mı?