Sultansss ilk oğlumu numunede yaptim ozaman levent bey vardi ona gittim dogumada zaten ebe giriyor iki tane ebe vardi bizde hic unutmuyorum birisi siyah esarpli birisi açıktı açık olan ebe Allah bin kere razi olsun hic canimi yakmadi cok guzel ilgilendi hic korkutmadi beni ama siyah esarpli olan ebe afedersiniz it gibi azarladi ilk muaynemi o yapmıştı canim aciyor dedigimde kocanin altina yatip cocuk yapmayi biliyorsunuz buraya gelince doguramiyorsunuz dedi dondum kaldim sonra açık olan ebe geldi yalvardim rica ettim o ilgilendi 5 te nöbeti değişiyordu ozamana kadar yaptiricam inşallah dedi dogumunu o siyah esarpli kadinin dediklerinide dedim sikayet edicem diye azarladı gönderdi bir daha benim odama sokmadı o kadini dogumumada cok şükür o girdi cok guzel cok rahat bi dogum oldu diger kadini saymazsak su icmeme ayağa kalkmama izin vermedi kisitlamadi beni hiç o olaydan sonra biraz etkilendim daha gitmedim numuneye levent beyde gitmis zaten o olsaydi gidicektim dogumda üniversiteye gidicektim ama tamamen üniversitesiyi tercih ettim bu kez ebelerde biraz şans işi onlarin insafina kalmış dogumunuz sanciniz rahatlığı