Sultansss size bir dost tavsiyesi kesinlikle değiştirin üniversite hastanesinde normale gitmeyin imkanınız varsa ücretli doktora gidin medicana gidin yoksa sakın gitmeyin 1 hafta önce doğum yaptım orda o kadar guveniyordum kimseyi dinlemedim çocuğumla beni deney tahtası yaptılar çekmediğim acı kalmadı cocugumunda benimde onu o küçük haliyle delik deşik ettiler sizi de çocuğunuzu da gram umursamıyolar bide yüzleri beş karış asla üniversitede normal doktorları tavsiye etmem düşmanı düşürmesin onların eline o derece düşünün