Cnsadl Haftada başladı 36+4 olduk fay hattı gibi oldum🙈 bio oil falan kullandım hiç aksatmadım ama oluyor ne yaparsanız yapın tamamen bünye meselesi
Fatmayagiz 20.haftadayım sadece göğüslerimde çatlaklar oluşmaya başladı sürekli nemlendirmeme rağmen . Çatlak kremi önerisi olan var mı?
arelbaby Fatmayagiz bitane gördüm ben bu ara çok tutuluyor. Denemedim daha. Bakıp araştırabilirsiniz linkten https://ty.gl/x40vy9yx6x
arelbaby xzxzxzxzxz aynen öyle lierac kremi+serumunu mu sürmedim bebek yağımı bio oil mi zeytinyağı karite yağı badem yağı hepsini sürdüm yine çatladı
Dimplebubu xzxzxzxzxz ben doğurdum çatlağım olmadı ama karnım büyümeden krem sürmeye başladım tabiki genetikte diyorlar ama önlemde aldım yinede olmadı şükür 💙
Bebeksi00000 xzxzxzxzxz ben şuan 38+5 im 36 da çatlak oldu son haftalarda oldu benim karnım bir anda büyüdü ve karnım çok gerildi hissetiim sürekli krem sürdüm yagladim heralde hiç bir şey surmesem daha beter olucakmis
Bebeksi00000 Busra4598 her an olabilir maglesef doktorun sekreteri demişti aa hiç çatladıginiz yok çok güzel diye ondan sonra çatladim🤭🤭. Siz elinizden geleni yapın bol su için krem sürün gerisi artık vücudun yapısına kalmış 🌸